Στο προσκήνιο ξανά η επανίδρυση του Ιστορικού Δήμου των Διαποντίων Νήσων.
Τα δεκαδες πρόβληματα των ντόπιων Διαπόντιων αλλά και των χιλιάδων πλέον επισκεπτών μας χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση στη καρδιά του θέματος από τους καθόλα ειδήμονες... τους πραγματικούς νησιώτες που περνούν χειμώνα αλλά και καλοκαίρι "Γολγοθά"... Τα ακατάλληλα λιμάνια, οι συνεχείς διακοπές ρεύματος τον χειμώνα, η "αποψίλωση" του συνολικού μόνιμου πληθυσμού αλλά και τα κλειστά και έρημα σχολεία, δημιουργούν εδώ και δεκαετίες προβληματισμό και συναισθήματα δυσφορίας. 🤝Με κοινό παρονομαστή την ανάγκη ενίσχυσης της διοικητικής εκπροσώπησης των ακριτικών νησιών, οι βουλευτές Κέρκυρας Δημήτρης Μπιάγκης και Αλέξανδρος Αυλωνίτης, μέσα από τις πρόσφατες παρεμβάσεις τους στη Βουλή, ανέδειξαν το πάγιο αίτημα για την επανασύσταση του Δήμου Διαποντίων Νήσων. 📄Οι δύο βουλευτές υπογράμμισαν ότι οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στους Οθωνούς, την Ερείκουσα και το Μαθράκι, λόγω της γεωγραφικής απομόνωσης και της νησιωτικότητας, επιβάλλουν ένα διοικητικό σχήμα που θα μπορ...