Αντιδράσεις για το ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ.



Κάτοικοι του Μαθρακίου καταγγέλουν οτι το πλοίο ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ  δεν διαθέτει τον απαιτούμενο χώρο των 10 τμ., παρά μόνον ένα μικρό αμπάρι που βρίσκεται στο εσωτερικό του σαλονιού των επιβατών που βλέπεται στη φωτό και όπως προκύπτει και απο τις προδιαγραφές του σε αντίθεση με το υπάρχον πλοίο ΠΗΓΑΣΟΣ  το οποίο διαθέτει στην πρύμνη του ελεύθερο χώρο 14 τμ. και επιπλέον ένα μεγάλο αμπάρι.
Αυτο θα εχει ως συνέπεια την ελλειπή και εντελώς ακατάλληλη και δυσχερέστατη η φόρτωση – εκφόρτωση μικροεμπορευμάτων και αποσκευών των επιβατών των τριών νησιών και θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα με την τροφοδοσία.
Επιπλέον εχει διαπιστωθεί οτι δεν διαθέτει την ασφάλεια για τη συγκεκριμένη γραμμή διότι το βόρειο Ιόνιο είναι ανοιχτή θάλασσα με επικίνδυνους κυματισμούς τις περισσότερες ημέρες του χρόνου και επίσης  πολλάκις είχε παρουσιάσει εισροή υδάτων και όπου είχε δρομολογηθεί παρουσίαζε έντονα προβλήματα τήρησης των δρομολογίων, μηχανικές βλάβες κτλ.  οπως προκύπτει και απο σχετικά δημοσιεύματα…
Οι κάτοικοι της Ανεξάρτητης Κινησης Πολιτων Μαθρακίου ζητούν με επιστολή τους στο Υπουργείο Ναυτιλίας -Τμημα Θαλασσίων Συγκοινωνιών να μην αντιακατασταθεί το ΠΗΓΑΣΟΣ απο το ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ διότι είναι υποδεέστερο χωρίς τον απαιτούμενο χώρο για την τροφοδοσία άλλα και επικίνδυνο ανασφαλές πλοίο για τη συγκεκριμένη γραμμή.Την επιστολή υπογράφει ο Πρόεδρος Δ.Σ. κ.Α.Κατιφέογλου.
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ και ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΘΡΑΚΙΟΥ.
1ο ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
2ο ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΘΡΑΚΙΟΥ
Αναφερόμενοι στον μειοδοτικό διαγωνισμό του Υπουργείου σας, ο οποίος διεξήχθη στις 31/10/2019, παρακαλούμε να λάβετε σοβαρά υπόψη σας τις πιο κάτω παρατηρήσεις μας και ιδιαιτερότητες του νησιού μας.
Το Μαθράκι που είναι και το μικρότερο των άλλων δυο νησιών (Ερείκουσα – Οθωνοί), στερείται παντελώς όλων των βασικών υποδομών επιβίωσης, ήτοι φαρμακείου, καταστήματος τροφίμων, οικοδομικών υλικών, γεωργικών προϊόντων, κτλ. ως εκ τούτου εμείς οι κάτοικοι είμαστε αναγκασμένοι να μεταβαίνουμε στην απέναντι περιοχή του Αγίου Στεφάνου για να προβαίνουμε στις αγορές των αναγκαίων προϊόντων.
 Όλες αυτές οι προμήθειες και οι προσωπικές μας αποσκευές, καθώς επίσης και των Οθωνών και Ερείκουσας, μεταφέρονται με το υπάρχων επιδοτούμενο σκάφος “ΠΗΓΑΣΟΣ” το οποίο διαθέτει στην πρύμνη του ελεύθερο χώρο 14 τμ. και επιπλέον ένα μεγάλο αμπάρι , σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προκηρύξεων των σχετικών διαγωνισμών της υπηρεσίας σας.
«Βλέπε ΑΔΑ: Ω96Ν4653ΠΩ-ΥΥΔ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ IV  Σελίδα 58
ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΈΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Α. Ένα (01) Ε/Γ πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο
Β. Τ ο πλοίο να πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:
  1. i) Να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 40 επιβατών (χειμώνα) – (θέρος).
  2. ii) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση εμπορευμάτων μεγαλύτερη ή ίση από 10 τμ.»
Υπέπεσε στην αντίληψη μας ότι κατά τον πρόσφατο διαγωνισμό συμμετείχε πλοιοκτήτης  με το σκάφος CHANIA III, το οποίο βάσει των προδιαγραφών του δεν διαθέτει τον απαιτούμενο χώρο των 10 τμ., παρά μόνον ένα μικρό αμπάρι που βρίσκεται στο εσωτερικό του σαλονιού των επιβατών, ως επισυναπτόμενη φωτογραφία.
Κρίνουμε ότι είναι εντελώς ακατάλληλη και δυσχερέστατη η φόρτωση – εκφόρτωση μικροεμπορευμάτων και αποσκευών των επιβατών, καθ΄ ον χρόνο θα υπάρχει η παρουσία των επιβατών στο σαλόνι του σκάφους.
Εκτός των ανωτέρω, εξετάσαμε την αξιοπλοΐα του εν λόγω σκάφους, διότι το βόρειο Ιόνιο είναι ανοιχτή θάλασσα με επικίνδυνους κυματισμούς τις περισσότερες ημέρες του χρόνου και διαπιστώσαμε ότι πολλάκις είχε παρουσιάσει εισροή υδάτων και όπου είχε δρομολογηθεί παρουσίαζε έντονα προβλήματα τήρησης των δρομολογίων, μηχανικές βλάβες κτλ.
Τυχών δρομολόγηση υποδεέστερου σκάφους ως προς την μεταφορική ικανότητα, θα μας δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα ως προς την τροφοδοσία μας, διότι και το υπάρχων πλοίο «ΖΑΝΑΝΤΟΥ» της δρομολογιακής γραμμής Κέρκυρα – Διαπόντια έχει πολύ μικρή μεταφορική ικανότητα και πολλές δυσκολίες ως προς τον χώρο υποδοχής εμπορευμάτων και αποσκευών.
Εν τέλει, για τους προαναφερθέντες λόγους ήτοι την ασφάλεια επιβατών και μεταφορική ικανότητα, παρακαλούμε να προκριθεί το καταλληλότερο σκάφος που εξασφαλίζει την ομαλή ζωή των κατοίκων των Διαποντίων νησιών, οι οποίοι και αντιμετωπίζουν πολλά αλλά σοβαρά προβλήματα εκτός της συγκοινωνίας.
Ευελπιστούμε όπως τύχουμε της δέουσας προσοχής σας για τους ακρίτες Διαπόντιους.
Με εκτίμηση,
Α. Κατιφέογλου
Πρόεδρος Δ.Σ.
Κοινοποίηση:
  1. Υπουργό: κ. Γιάννη Πλακιωτάκη
  2. Γεν. Γραμματέα: κ. Χριστιάνα Καλογήρου
  3. Πρόεδρο Επιτροπής Διενέργειας Μειοδοτικού διαγωνισμού
με αρ. πρωτ. 2252.1.1/69207/19 που διενεργήθηκε στις 31/10/19
ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΕΝΑΠΟΘΕΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

ΧΑΝΙΑ ΙΙΙ
Ετος κατασκευής 2013, 
25 gt,
νηολόγιο Χανίων
μήκος 17 μέτρα, 
πλάτος 5 μέτρα, 
2 Μηχανές DOOSAN 800 HP.

Πηγη:amazonios

Σχόλια

Δημοφιλέστερα άρθρα

Το "Νησί της Καλυψώς" σύμφωνα με ιστορικούς χάρτες βρίσκεται ΒΔ της Κέρκυρας (φωτογραφίες) | www.diapontia.gr

Ενημέρωση για τα δρομολόγια ΒΑΜΟΣ, ΕΥΔΟΚΙΑ και ΓΡΗΓΟΡΗΣ για τα Διαπόντια Νησιά.

Οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Κεντρικής Κερκύρας και Διαποντίων Νήσων.

Όχι στις ανεμογεννήτριες που θα αποτελειώσουν τα Διαπόντια Νησιά.

Ξεκινούν τον Μάιο οι ημερήσιες κρουαζιέρες στα Διαπόντια Νησιά από το ΠΗΓΑΣΟΣ.

Το πλοίο ΒΑΜΟΣ στη γραμμή Άγιος Στέφανος - Διαπόντια Νησιά (Φωτογραφίες)

Από 1η Μαρτίου ξεκινά το ΒΑΜΟΣ. (Δρομολόγια και τιμές)

Ο Ιερός Ναός Παναγίας Οθωνών χρειάζεται άμεσα τη βοήθεια μας.

Οθωνοί: Τρικουάζ νερά και 4,5 μήνες καλοκαίρι. Γιατί επιλέγουμε και φέτος να τους επισκεφθούμε.