Ζητούνται νέες οικογένειες για εγκατάσταση στα Διαπόντια Νησιά.
Σήμερα, την εποχή του κορονοιού και της παγκόσμιας αναγκαστικής απομόνωσης, στα ακριτικά αυτά νησιά μας επιτείνεται έτι περισσότερο η απομόνωση. Ακόμη και κατά τη θερινή περίοδο, που τουλάχιστον επέστρεφαν κυρίως από τις ΗΠΑ τα ξενιτεμένα παιδιά στην πατρώα γη, η απομόνωση συνεχίζεται. Ελληνικά νησιά, που μέχρι πριν μια πεντηκονταετία έσφιζαν από κόσμο, ερήμωσαν κυρίως για εργασιακούς λόγους. Το δημογραφικό πρόβλημα, ίσως αποτελεί τη σημαντικότερη σύγχρονη απειλή για τον Ελληνισμό και για όλες τις ακριτικές περιοχές της πατρίδας μας, μεταξύ των οποίων τα Διαπόντια Νησιά. Από την 1ηΣεπτεμβρίου 2019 η νησιωτική αυτή περιοχή του Ιονίου ανήκει στον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, μ’ έναν Αντιδήμαρχο και Τοπικό Συμβούλιο σε καθένα από τα τρία μεγαλύτερα νησιά και τη σημερινή Δημοτική Αρχή, που εκπροσωπείται από τη Δήμαρχο Μερόπη-Σπυριδούλα Υδραίου, να προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα ιδιαίτερα τοπικά ζητήματα.
Σχολείο Μαθρακίου
Το ελλαδικό κράτος, δυστυχώς, επέδειξε αδιαφορία για την τύχη του τόπου και των κατοίκων, αγνοώντας τις τραγικές συνέπειες της πληθυσμιακής αποψίλωσης. Σε μία περίοδο ιδιαίτερα κρίσιμη για την επιβίωση του Ελληνισμού, κρίνεται ως άμεση προτεραιότητα η παρουσία στα νησιά αυτά ικανών ατόμων, που θα τα προστατεύσουν από κάθε ενδεχόμενη εξωτερική επιβουλή και επιθετική ενέργεια, αν και όταν αυτή προκύψει. Η προσπάθεια προσέλκυσης και ένταξης στις εναπομείνασες τοπικές κοινωνίες πολυτέκνων κατά προτίμηση οικογενειών, με τη δημιουργία των κατάλληλων συνθηκών εγκατάστασης, βρίσκεται επί του παρόντος σε εξέλιξη. Επιδίωξη της οργάνωσης δεν είναι να υποκαταστήσει το κράτος και να το απαλλάξει από τις ευθύνες του, αλλά να το ευαισθητοποιήσει και να συνεπικουρήσει στο δύσκολο και πολυσύνθετο εγχείρημα του επαναπατρισμού των νησιών. Μέχρι στιγμής οι ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση επικεντρώθηκαν, όπως είναι προφανές, στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης, όπως το άνοιγμα σχολείων, που είχαν πάψει να λειτουργούν και στην εξεύρεση θέσεων απασχόλησης. Με την καλή συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλους δραστήριους παράγοντες ήρθαν και οι πρώτες επιτυχίες. Στην νήσο Ερείκουσσα των Διαποντίων επαναλειτουργεί εδώ και ένα χρόνο το Δημοτικό Σχολείο μετά την πρόσληψη δασκάλας. Μικρές επιτυχίες για άλλες περιπτώσεις, αλλά απολύτως απαραίτητες για την αξιοπρεπή διαβίωση του εκεί πληθυσμού.
Συγκεκριμένα υπάρχουν οι εξής εργασίες για άμεση απασχόληση:
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου